Sjukling.

Tobbe ligger med 39,5 graders feber. Jag har känt mig lite konstig, som att nåt varit på gång, men som vanligt så försvinner det och jag mår bra. Vi får väl se hur jag klarar mig från den här sjukan, med tanke på hur dålig Tobbe verkar vara så lär det bli svårt att hålla sig undan.

Det blir en tidig kväll i alla fall..Tobbe sover i sovrummet och jag får snällt ta gästsängen. Viruset har nog gosat in sig rejält i sängen i sovrummet så de får han ta hand om själv! :-) Jag ska nog läsa lite i "Att föda" och bli ännu lite mer skräckslagen  Luftslottet som sprängdes som jag fått av svärmor. Äntligen är det dags för den, tog bara ett år eller två :-)

Nattinatt.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.