Det gör ont.

Nu börjar det bli riktigt jobbigt. Jag vet inte om det är graviditeten eller vädret som är värst för min kropp just nu, antagligen en kombination av de båda.
Jag vet iaf hur jag i framtiden ska beskriva mina ryggproblem; konstant foglossning.
Allting känns svårt och jobbigt. Jag vet inte hur jag ska sitta på jobbet, att stå funkar inte heller. Tappar jag nåt på golvet så börjar jag skratta eftersom det krävs så mycket ansträngning att ta upp det, och inte går det fort inte, så jag skrattar för att jag blir så förbannad. Så himla handikappad jag har blivit!

Förhoppningsvis kan jag börja jobba endast 75% i slutet av september/början av oktober. Då kanske jag orkar göra nånting när jag kommer hem, annat än ligga på soffan eller sova.
Nån som inte saknar ork är Bäbis, herregud hur h*n lever om i magen! Ibland blir det nästan obehagligt, jag blir lite illamående när det känns som att inälvorna rörs runt där inne.

Nä nu ska jag vila i en halvtimme och sen ska jag faktiskt gå och sova och förhoppningsvis sova hela natten. :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.