Sjukan.

Idag kom jag inte till jobbet förrän 9.30. Anledningen var att jag besökte vårdcentralen på morgonen. Först träffade jag arbetsterapeuten som gav mig (för 300:-) nya skenor till händerna, såna jag ska använda på dagarna, de jag har sen tidigare ska jag bara sova i. Plus att jag fick vantar utan fingertoppar som ska hjälpa att driva tillbaks blodet från händerna. Jag kom dock på sen att de var i nylon och det är inte så bra när jag jobbar på ett ställe där statisk elektricitet är icke önskvärt. Jag får försöka jobba med såna produkter där esd-skydd inte behövs, men det kan ju bli krångligt.

Sen besökte jag läkaren och blev sjukskriven 25%, nu är det bara att hoppas på att Försäkringskassan godkänner det. Annars får jag skicka ut Tobbe för att tigga.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.