Är du gravid eller har småbarn?


Då kan jag tipsa om at Buzzador just nu söker gravida eller de med barn under 3 år.

Har du inte hört talas om Buzzador så kan jag berätta att Buzzador sysslar med mun-till-mun marknadsföring. De skickar dig produkter i utbyte mot att du sprider dem vidare bland dina vänner så att dom (och du) får testa och sedan berätta för dig vad de tyckte om produkten. Du rapporterar sedan in till Buzzador, vilket tar bara någon minut på deras hemsida.

Alla vinner på det!
Du och dina vänner får testa nya produkter och produkterna får reklam genom att man antagligen berättare vidare om vad man tyckte.

Nu söker de alltså gravida och de som har små barn hemma. Klickar du hääääär så är du dessutom snäll och ger mig lite extrapoäng om du registrerar dig. Sen kan du själv börja värva medlemmar och på så sätt få poäng utöver det du får via rapporten om produkten du testat. Ju mer poäng du har desto fler/finare produkter får du testa.

Själv har jag fått testa kaffe, deodorant och duschkräm, färdigmat och flingor. Nu väntar jag på svar om jag får testa Natusan baby oil. Tyvärr var det länge sedan jag kom med i en kampanj även om jag fått anmäla mig till några stycken bara de senaste 2 månaderna, men man kommer inte alltid med tyvärr.


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.