Detta jävla hus.

Jag har varit hostig och snuvig länge nu. Snyter jag mig fri från snor kommer det tillbaks nästan på en gång, tar jag hostmedicin hjälper det bara en kort stund och jag har hållt på att bli galen.

Jag har sovit hos mamma sen i lördags, igår kom jag tillbaks till huset och har nu sovit en natt. Jag kan inte komma på att jag har snytit mig en enda gång när jag varit hos mamma, hostat vet jag att jag gjorde första kvällen eftersom jag tänkte att det var dumt att inte ta med hostmedicin. Men efter första kvällen har jag nog inte hostat heller.

Vad tror ni hände när jag kom till huset igen? Jo, slem i näsa och i hals..Jag hostar och hostar och hostar och det slutar aldrig, jag är konstant svullen, eller kanske täppt, i näsan. Jag blev helt orkeslös när jag kom hit, orkade knappt vakna i morse (men en bajslukt spred sig så vad gör man?)

Det är nåt skit här inne, det måste det vara. Så här stor skillnad på hur man mår ska det inte bli beroende på var man befinner sig! Jag funderade igår kväll varför jag känner mig så jäkla tom när jag är här i huset, det kan inte bara handla om att jag på nåt sätt blir klaustrofobisk och längtar ut men har ingen ork att ta tag i det, alltså det kan inte bara vara psykiskt. Även om jag blir koko av att inte se nåt folk, inte höra saker utifrån osv.

Fy fan, det är kanske inte konstigt att jag mår som jag gör när det tydligen är en massa skit här inne.

1 kommentarer:

emmy sa...
9 juli 2010 kl. 20:07

Det var troligen mögel i lägenheten på Skurholmen för Nicky snorade å nös som få på mornarna alltid.
Verkar inte vara några problem efter flytten iaf. Kan ju hända att det är mögel eller nåt annat smarrigt i huset som gud glömde :P Tror man blir rätt trött och risig av mögel oxå.. inte för att jag är någon mögelexpert men ändåååå

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.