Nu ni!

Som jag skrev i det låsta inlägget så är Ronja svullen i tandköttet. I morse kände jag i hennes mun men ingen tand där nej...sen sov hon ett bra tag (och jag med!) och var jättesvettig under tiden, alldelens blöt runt huvudet och klibbig på benen. Sen kände jag i hennes mun igen, varför vet jag inte riktigt eftersom jag inte k änt nåt tidigare på dagen, men den här gången kände jag allt nåt vasst där inne! Så idag har Ronja börjat få sin första tand! Inte så konstigt att hon varit så himla gnällig då kanske. Och snorig och lös i magen och varm.

Först nu har hennes gurglande tystnat och hon har somnat i vår säng. Tobbe ska upp tidigt på jobb och jag ska väl gå och joina dem tillsammans med lite ångest angående föräldrapenningen. Varför kan den inte räcka fleraflera år?

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.