Liten skit.

Extrafilm kör en rajd med gratis foton. De brukar ju då och då ha så att man får beställa 100 bilder gratis och det brukar gälla en gång per hushåll (eller användare?) Men, nu har de gratis på obegränsat antal bilder, och man får beställa obegränsat antal gånger, fram till den 16 juni. Jag har länge velat framkalla många bilder så det gäller att passa på nu!

Och då går jag igenom alla bilder på datorn. Jag har inte ens hunnit med hälften i ena mappen, sen har vi en mapp till. Puh. Det kommer att bli några hundra. Frakten tillkommer så den blir väl endel och de blir nog inte av bästa kvalitet, men det är inte heller vad jag är ute efter. Bilderna finns ju kvar så om vi nån gång känner för lite finare kvalitet på några bilder så är det ju bara att beställa då. Det här känns som en säkerhet på nåt sätt, ifall datorn skulle krasha och backupen (som inte är gjord än, ops) skulle förstöras. (Jag som just sa att bilderna ju är kvar, eh) Några bilder från olika stadier i Ronjas liv. Alla ska in i ett album och det får väl bli hennes "titta-i-när-jag-fortfarande-är-liten"-album. Så kan vi göra ett lite finare sen :)

Det gör nästan lite ont att se på vissa bilder. Jag kommer ihåg hur jag kände när de flesta togs men tiden går så snabbt. Aldrig mer kommer hon att vara så liten.

Liten skitunge och stoooor mama.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.