Skitfilm.

Jag skulle ju beställa bilder hos Extrafilm eftersom de hade erbjudande om gratis bilder till och med den 16/6. TILL OCH MED sextonde Juni alltså. Alltså även den 16 Juni. Senast jag kollade var den 16 Juni  en hel dag.

Jag hade laddat in 600 bilder på Extrafilms sida, och det tog tid kan jag säga. Men när jag skulle gå vidare med beställningen så kostade bilderna helt plötsligt 98 öre styck.  Jag mailade kundtjänst och frågade vad det var frågan om, eftersom erbjudandet skulle gälla TILL OCH MED 16 Juni. Jag fick svaret idag:
Så här i efterhand har vi dock förstått att vi har varit någorlunda otydliga vad gäller erbjudandets längd och att du är en av de drabbade. 
Erbjudandet upphörde att gälla kl 09.00 på morgonen den 16/6 och vi förstår att vårt sätt att uttrycka erbjudandets längd på har varit någorlunda diffus.


Uttrycket någorlunda har de nog fått om bakfoten. Eller tycker ni det är någorlunda otydliga på den här reklambilden om att erbjudandet gäller till klockan 9 på morgonen?

Dom ät totalt otydliga om att det gäller till klockan 9.00 på morgonen den 16/6.

Jag fick 10% i rabatt som kompensation. Oh, jag blev nästan rik.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.