Ronja shoppar

Idag har vi varit på Växhuset som hade säsongsavslutning. Ronja har slitit de andra barnen i håret och hon chockerade mig genom att äta en hel stor burk med mat, så när som på någon tugga.

Vi fick lämna ganska många jordgubbsplantor till tre mammor, så nu hoppas jag att de ger bär. Själv har jag fler än vad jag tänkte men det rymdes ju i pallkragen så varför inte? :)

Efter mamma/barn umgänget åkte jag och Ronja på storheden och strosade. Jag hittade en snygggggg "jacka" igår på HMs herravdelning som inte fanns i rätt storlek så jag kollade på storheden men de har inte Divided där. Typiskt. Ronja fick sitta i kundvagn för första gången och oj så spännande det var! Hon når ju alltmöjligt kul därifrån, så det är bäst att hålla sig mitt i gången så hon inte grabbar tag i nånting på hyllorna. (Igår lyckades hon riva omkull mammas tvåmetersblomma när jag stod med henne i famnen lite för nära..)




ang. lösenordet så kom jag ju på att ni inte behöver tjorva med att skicka mail, som två tappra redan gjort hehe, jag är inget stort fan av mail egentligen så ni kan lämna en kommentar istället, eller på facebook eller så.

3 kommentarer:

Johanna sa...
7 juni 2010 kl. 17:17

Hej! Jag läser din blogg med jämna mellanrum och vill gärna fortsätta med det så om du vill ge mig lösenordet så tar jag gärna emot det :) Kolla in min blogg med! tjo

Emily & Melwin sa...
8 juni 2010 kl. 00:07

Men så söt ronja var där i kundvagnen då :) Melwin kan sitta en stund, han ramlar gärna i sidled ;p Kan jag få lösen kanske?

AnnaH sa...
9 juni 2010 kl. 00:25

Gullunge! Shoppa ser ut att vara hennes grej.

Jag tar gärna lösen, om det är okej?

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.