Let's make a new start.

Ibland behövs något nytt, även om det gamla får hänga med. Många människor sitter alltför mycket kvar i det som varit, vågar inte släppa taget, vågar inte börja om. Man kan aldrig göra saker ogjort och man kan inte förlora det man en gång gjorde men man kan gå vidare.

Det är precis vad jag tänker göra nu. Att jag bytte bloggställe i samma veva var en slump, men en god sådan.

Från och med nu kommer jag att lösenordsskydda vissa inlägg. Jag kommer att vara mer personlig och visa mer bilder i de inläggen. Vill ni ha lösenordet får ni höra av er på isabellebl@live.se (Ja ny mail också, sedär. Jag har själv lite problem med att komma ihåg den, men tillslut lär jag mig väl.) Ni vet nog själva om ni har möjlighet att få det eller inte.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.