Läkaren.

Idag bokade Tobbe tid hos läkaren för sig själv och hans förkylning så vi tog med Ronja och frågade vad han trodde om kramperna. Han misstänkte väl samma sak som oss och tyckte att vi skulle ta det lugnt. De vill inte göra någon utredning i onödan eftersom det visat sig att barn under 3 år som genomgått eeg(mätning av elektrisk aktivitet från hjärnan.) har större risk att råka ut för...jag kommer inte ihåg vad han sa :S Han verkade säker på att det inte är någon form av epilepsi och det har jag egentligen inte trott heller. Så vi väntar och hoppas på att det går över snart.

Nästa att boka in läkarbesök är jag själv. För svullnaden i benen. Det var ju hemskt under graviditeten och det är, som sagt, inte bra nu heller. Idag är värre än igår och nu kan jag göra gropar på fotlederna också. Nåt vätskedrivande måste man väl kunna få?

Jag är skittrött nu eftersom det blev liiiite sömn inatt så jag ska nog gå och lägga mig. Ikväll blir det en rejäl fixning av madrassen, wiho, eftersom sängen står mitt på golvet nu efter Tobbes framfart med sopkvasten tidigare idag.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.