Lördag.

[slideshow]

I lördags fyllde Sara år så då passade jag på att partaja till det lite. Eller ganska mycket. Jag mådde inte helbra dagen efter kan man väl säga och jag tycker synd om Emelie som sov i rummet bredvid toaletten haha. Efter lite extra sömn ordnade det dock upp sig och jag gick för att hämta Ronja som spenderat dagen hos sin farmor och farfar istället för med sin trötta mor.

Jag är fortfarande inte helt ok...jag tror det kommer att ta minst lika länge innan nästa gång haha, huvva..

Ronja är skitgnällig idag och jag är helt slut efter att ha försökt roa henne. Inget funkar. Nu ligger hon och gnäller i babygymmet så jag måste väl gå dit. Hon är jättesnorig och rosslig och svullen i tandköttet så nu hoppas vi att tänderna kommer. De har ju varit på gång i flera månader och det märks att det gör ont då och då så det hade varit skönt att få det bortgjort.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.