Roadtrip.

Idag ska jag och Ronja åka till Rosvik för att umgås med andra mammor. Vi ska hälsa på hos Linnéa och jag är såå nyfiken för jag har på känn att hon har ett väldigt fint hem. Och det är alltid kul att komma hem till nån för första gången och se hur det ser ut och kanske sno åt sig nåt tips på hur man kan inreda ;)

Ronja rejsar runt i gåstolen och käkar på sin tandborste (nä, inga tänder än, de verkar bara vilja vara på gång men inte komma) och jag ska göra mig i ordning. Det var tungt att vakna idag, precis som det varit de senaste dagarna. Förstår inte varför jag är så trött.

1 kommentarer:

Mamma sa...
10 juni 2010 kl. 16:37

Men förbaskade gounge,Lika tur du inte är här då har jag ätit upp dej

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.