Geee miiig maaat

Jag är hungrig. Igen. Inte minns jag att det var så här jobbigt sist jag gick över till LCHF, då gick det ju skitbra. Nu är jag mest bara hungrig hela tiden och ändå äter jag mer fett nu än jag gjorde då. Skumt.
Jaja, inget har vi hemma heller och jag vägrar äta ägg och bacon igen eftersom jag redan börjat bli less och det är bara tredje dagen idag. Inte kan jag ringa till Tobbe och be honom köpa med sig nåt hem heller, eftersom min telefon har slut batterier och mobilladdaren är försvunnen. Jag skyller på att Tobbe använt den på nåt skumt ställe. Man får skylla på andra en gång om dagen.

Ronja sover, Kira sover, katterna sover (Tack o lov, annars kan de verkligen välja sina stunder när de ska rejsa genom huset och leva jävel) så jag borde antingen sova jag med, eller göra nåt vettigt, men jag oooorkar inte. Jag är trött men vill som ändå inte sova.
Åh, nu kom Tobbe, ber till gud att han har med sig mat!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.