Måndag.

Idag ska jag ta tag i hemmet. Vi håller på att byta sovrum och det är lättare sagt än gjort när man har en miljon saker. Ronja ligger och sover efter en tur i gymmet, Tobbe kom just hem efter att ha varit och handlat och jag bara slappar...ska ta mig lite mer kaffe så kanske jag kommer igång! Ikväll tänkte jag väga mig, inte det bästa att göra det på kvällen egentligen men vad gör man?

I fredags var vi på middag hos Tomas och Evelina (och jag syndade kolhydrater), som har tre veckor kvar innan de ska få en bäbis! Annars har det varit lugnt i helgen.


Ronja sprättade till med vänstra armen, så att hon tog i nycklarna som hänger där och det rasslade till, väldigt förvånad vände hon på huvudet och tittade på dem, så jäkla söt!



Hon älskar att titta på datorn. Matar man henne i sängen med datorn bredvid så har hon inte riktigt tid att njuta av maten utan mååååste kolla på datorn :D


Övar inför att gå på hockey med pappa.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.