Skellefteå.

Igår på morgonen när Ronja låg på skötbordet hittade hon sin vänstra hand. Så himla söt när hon tittar helt faschinerat på den och sen kör in ungefär hela i munnen. Pekfingret verkar ofta vara bättre än tutten, även om den ofta kommer in så långt så hon ser ut att vilja kräkas.

Hela familjen drog iväg till skellefteå, jag och Ronja med mamma och Valle och Tobbe tog bussen med de andra Luleå Hockey-nördarna för att gå på match där. Jag, Ronja och mamma sprang på stan, som faktiskt är mycket bättre än Luleå om man tänker på hur butikerna ser ut. Mycket mer luft och inte så himla trångt mellan alla klädställningar o så, men det kanske behövs med tanke på hur Skellefteåborna trängde sig! Ingen hänsyn där inte! Inte så överdrivet mycket kläder heller, men kanske beror det på hur min kropp ser ut...hade jag varit några storlekar mindre så hade jag hittat mer. Jag fick iaf med mig två långarmade tröjor, ett långt linne (klänning?) ett par vantar och en mössa hem, som jag fick i present av mamma och Valle. Skitbra! Ronja fick ingenting...det fanns inte så mycket barnkläder (jag kollade bara på rea). Vi hälsade på hemma hos pappa och Yoda också där jag fick mig en latte och jag bjöld på semla....inte så bra men riktigt gott! Har varit så jäkla sugen på sistone så det var väl lika bra att trycka en så jag har det ur världen och kan fortsätta med LCHFandet. Jag skäms nästan när jag äter nåt jag inte bör, men försöker intala mig själv att det inte gör nåt, det är ju jag själv som bestämmer vad jag ska äta och äter jag nåt onyttigt så är det ju bara att fortsätta med LCHFandet iaf.

Nu ligger Tobbe och snarkar i sängen och Ronja håller på att somna bredvid mig i soffan, man får passa sig så man inte ler mot henne då, för då blir hon tokglad och tänker inte sova!

Nu ska jag slappa vidare!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.