Grattis till Tobbe och Lillebror

Jag fick inte glänsa den här gången heller, Tobbe kom närmast i vadslagningen. Ronja vägde in på 6445 gram! Hon är ju inte direkt kurvig heller...men 62 cm lång. Det var ju en läkarundersökning och allt gick bra. Läkaren tyckte att hon är mer stabil än de brukar vara i Ronjas ålder (man måste ju passa på att skryta) och allt såg fint ut. Hon har inte varit sådär superglad idag, men jag antar att vi alla har våra sämre dagar. Nu ligger hon då och sover och det tror jag behövs!


Idag fyller lillebror hela 18 år. Jag minns när han var i Ronjas ålder och satt i babyskyddet och "ho"ade, precis som hon gör nu :)


Lilla Ricki. (Bilden snodde jag från hans facebook)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.