onsdag.

Idag klev jag och Ronja upp "tidigt". Det var dags för mammafika i Luleå 10.30 och innan det skulle jag förbi mamma på jobbet. Klockan 10.10 satte vi oss i bilen och åkte hemifrån, tror ni vi hann? Inte det, nej...Men eftersom vi inte gick från Mat&Prat förrän vid 14 så hann jag ju ändå med lite surr ;) Sen gick vi förbi KappAhl eftersom de hade utförsäljning men jag måste då säga att det mesta var utplockat...Jag spanade liiiite på en jacka till Ronja som hon skulle kunna ha under sin "travelbag" eller vad den nu kallas, som en sovpåse typ fast för utomhusbruk. Men eftersom vi nu kommer att köra med nya vagnen med babyskyddet i och man inte kan använda påsen med babyskyddet eftersom det inte går att spänna fast bandet från det mellan benen på henne så struntade jag i det...Visst kan vi använda påsen i Emmaljungan men ähhh...vi får se. Efter det sökte jag med hjälp av Emily efter ett par jeansleggings och hittade ett par, som jag inte ides prova. När jag kom hem insåg jag ju att jag har fel rumpa. Bred och platt. Så när jag böjer mig fram känns det som att hela härligheten kikar ut. Så jag får väl lämna tillbaks dom då.

Sen har vi bara tagit det lugnt här hemma. Ronja var sååå trött men inte hade hon lust att sova! Nu sover hon dock och jag får väl hoppas på att hon fortsätter i några timmar. Imorgon vill jag ha en hel dag hemma och greja på lite med sånt som måste grejas på med.


underbara unge.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.