Inte ok.

Titta vad jag hittade i nallen som ligger bredvid Ronja i soffan och är så mjuk å go.


 
 Lite blingbling i skallen, det var ju konstigt!


Så jag tog tag i den, och den gick ju att dra upp!


Ut kom en fem centimeters nål!

Jag förstår inte riktigt hur den kom dit. Man sätter väl ändå inte en nål i en nalle sådär? Min gissning är att det är någon i affären, alltså en kund, som antingen jävlats eller bara lekt lite och inte tänkt på att det inte var en så smart idé, eller är det JAG som satt den där i min totala förvirring efter förlossningen?! (förvirringen varade ju i några veckor) Jag får skylla på mig själv som inte sett den tidigare. Från och med nu blir det verkligen kontroll av allt som närmar sig Ronja, jag vill inte ens tänka på hur illa hon kunde ha stuckit sig om hon varit mer mobil och greppat saker på eget bevåg. Usch.


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.