Nyår, mer kläder och mer vagn.

Nyårsafton spenderade jag och Ronja hos min syster, svåger och systerson. Det blev ett lugnt firande med gomat som syster gjort och gopannacotta som svågern hade fixat ihop. Orgasmatronen som jag hade med mig blev en hit hos systersonen :)Vi skålade på tolvslaget bredvid en liten Ronja som just hade somnat i soffan. Det blev en sen kväll, för syster och svåger iaf, själv somnade jag i soffan :)

Det blev en lugn morgon idag och mamma + man kom ut till oss och bjöd på smörgåstårta.Jag åkte hem kring 16 med en påse barnkläder mer än jag hade med mig dit. Minus en body som Ronja lyckats bajsa igenom. Nästan hemma, fast ändå mitt ute i ingenting, lyckades jag få punktering på bilen utan att fatta det, jag trodde det var räfflor på vägen som gjorde det skakigt. Tobbe och svärfar kom och räddade mig från mörkret och nu sitter jag äntligen i soffan, har tvättat upp kläderna från påsen som inte blivit använda sen systersonen var liten och kan nu konstatera att Ronja inte behöver så mycket mer kläder i storlek 62.

Jag har ändrat mig angående vagnen och vill ha en Akta Graco Mirage eller Trekko istället för en Mosaic. Akta Graco Trekko är lite större (och dyrare) och då är risken att hela syftet med en ny vagn går förlorat. Meningen är ju att den ska rymmas lätt i bilen. Men, den lär vara lättare att köra i snön då den har större hjul.




Mosaic




Mirage


Trekko

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.