Tjejkväll.

Tobbe är och bowlar så jag, Ronja och Kira har tjejkväll här hemma. Vi håller oss alla inom en kvadratmeter.

Vi har inte gjort speciellt mycket idag och ändå har dagen försvunnit snabbt. Jag börjar med mitt LCHFande idag och egentligen skulle vi ha vägt oss på morgonen men vi har ingen våg...får försöka invistera i en. Så vi tänkte väga oss hos svärisarna, får kanske göra det imorgon. Jag är iaf peppad! Jag mår fortfarande dåligt över amningen och idag känner jag att det aldrig kommer att gå. Vad jag än bestämmer mig för lär jag väl ändra mig tusen gånger. Fan. Hon ammade faktiskt tidigt i morse och somnade om, så nåt kommer det ju iaf. Men hon äter ju som en häst och får tokpanik så fort hon känner hunger så det är som svårt.


slappar framför tvn.


Ronja i sin travelbag.


som var skiiitrolig att vara i!











Och innan jag lyckats få klart det här inlägget så har Tobbe kommit hem igen :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.