ajaja.

Jag är totalt paj i kroppen nu... Jag antar att det är foglossning fast det känns i magen, inte i blygdbenet utan i magen..när jag ligger på rygg och byter håll på benen, när jag ska vända mig, så knäpper det till i magen. Jag har det lite jobbigt med att gå, men till skillnad från förut så gör det inte ont på den sida som jag lyfter benet, utan den sida som jag står på.

Målandet gick bra iaf och trots att det inte är klart så märks det redan en enorm skillnad, till det bättre! Hallen kommer att bli så mycket ljusare och kännas så mycket större. Sen har vi planerat om lite vad gäller vilket rum vi ska sova i, hur vi ska möblera köket osv...men det får ni se sen ;) Jag är imponerad över att Tobbe hade sån känsla för vad som blir bra i köket hehe :P

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och kolla Prison Break, antagligen somnar jag innan avsnittet är slut...nattinatt!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.