Shopparlördag.

I går blev det en lugn kväll, Tobbe hade en kompis över och vi kikade Idol. Jag från golvet, vilket inte visade sig vara så smart...det var inte lätt att ta sig upp därifrån kan jag tala om! Sen somnade vi (som vanligt) till Prison Break och idag vaknade jag klockan åtta. Pigg. Men jag tvingade mig själv att somna om ett tag. Herregud, jag måste ju passa på att sova när jag kan ;)

Vi åkte iväg till Luleå och jag ville gå på Hafva men det hann vi inte med. Sen ville jag köpa tyg på Olssons men hittade inget intressant.....På _Barnens Hus köpte vi dreggellappar iaf. Och sen var det dags för hockey för Tobbe och jag gjorde Storheden under tiden. Shoppade tre filtar, fyra garnnystan som det ska bli en filt av, en nappflaska och bäbistops. Sen åkte jag förbi mamma för att låna hennes massagedyna och därifrån åkte jag med den, en taklampa, en overall, ett par byxor och ett par sockar :)



Jag var ute efter amningslinnen också, men hittade en enda sort på HM, som inte ens fanns i min storlek, så jag ska beställa istället. Det är så fruktansvärt dåligt utbud på mammakläder i Luleå, och i Boden tror jag inte att vi har en enda affär att handla mammakläder på? Nu har jag ju iofs aldrig varit på Hafva, så kanske har de mycket där men jag skulle tro att de inte ligger i den prisklass jag skulle önska.

Nu är Tobbe och spelar poker och jag ska sätta igång med att virka filten. Wish me luck!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.