Tvättdag.

Idag blir det att åka till lägenheten och fixa lite. Vi har massa tvätt som ska tvättas och samtidigt ska jag försöka rensa igenom förrådet där det bara är en massa skit...ingen aning om vad som är där nere egentligen. Mer än hälften åker nog på tippen!

Sen ikväll ska Tobbe på hockey så då tänkte jag åka till mor min och bara ligga på soffan.. synd att vi hade tvättid idag för jag hade gärna gått på stan eller nåt, sett Luleå som jag inte sett på evigheter...men jag antar att jag har tid med det en annan dag :)

Jag fick migrän i går kväll, bara sådär..konstigt. Det brukar komma när jag är stressad men nu satt jag lugnt och stilla framför datorn när synen började försvinna. Jag har fortfarande lite ont i huvudet idag, såna efterskalv som gör att när jag rör på huvudet gör det ont, som att hjärnan är lös där inne...blä.

Nä nu ska jag dricka upp kaffet och sen hetsa Tobbe så vi tar oss iväg till tvätten.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.