Noll energi.

Jag fattar inte var andra gravida får sin ork ifrån.. jag är totalt slut när jag kommer hem från jobbet, det enda jag vill är att lägga mig ner och sova, alternativt storgrina för att jag är så slut. Tack och lov har jag bara tre dagar kvar att jobba, sen ska jag slappa så mycket som möjligt. Tyvärr har ju den här jäkla flytten dragit ut på tiden så det lär väl ändå inte bli så mycket slappa för min del...det slutar nog med att jag bryter ihop.
Jag tänkte börja nu, bryta ihop litegrann.. jag är skittrött, höger hand har blivit skitmycket sämre och jag orkar fan inte gå upp från sängen för att hämta ett glas mjölk som jag är sååååå sugen på.

Imorgon ska vi iaf till barnmorskan igen...hjärtljuden lär väl gå i 180 med tanke på hur ycket gymnastik Bäbis verkar hålla på med i magen. Förra veckan bytte den håll och har nu fötterna på min vänstra sida. Jag är ju van att känna sparkarna på höger sida så det känns extra mycket nu tror jag, när de är på vänster sida, som små elstötar i sidan :) Magen har tydligen sjunkit vilket ska ge er utrymme, och det märks, herregud vad hungrig jag är hela tiden! Dock har jag riktigt ycket uppstötningar, det hade jag gärna klarat mig utan. Och så går jag som att jag skitit på mig för att det gör så ont mellan benen, som att jag har träningsvärk...

jaja, nu ska jag sova.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.