Sista arbetsdagen.

Från och med nu är jag långledig! :) Jar har semester i två veckor och sen börjar jag ta ut föräldrapenning...sen får vi se hur länge jag blir hemma, det beror lite på hur det ser ut med jobb för Tobbe och vad som blir mest fördelaktigt. Jag var på möte med försäkringskassan idag., tanken var att jag skulle få svar på alla mina frågor men när dagen väl kom så hade jag NOLL frågor, alla var som bortblåsta. Så jag tyckte det kändes bra att ett annat par skulle var med samtidigt, så kanske de kunde ha frågor som jag glömt bort. Men nejdå, de hade nästan ingen koll alls och ändå hade deras unge ploppat ut för några veckor sedan. Sen fick jag gå eftersom de skulle kolla in i mammans uppgifter och inte ides jag hänga kvar för att få prata igenom lite mer, jag får väl ta sånt över telefon eller nåt.

Tobbe och hans far har kört iväg med ett lass från lägenheten ikväll och imorgon ska vi börja måla hallen den färg den ska vara :) Lite framåt går det allt!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.