Pissdag.

Jag mår så jävla pissdåligt idag så jag bara VILL bryta ihop, jag orkar inte med att det behövs så mycket kraft till allting. Så jag ringde till försäkringskassan och hörde om de måste ha mina inkomstuppgifter innan jag kan börja ta ut föräldrapenning, men tydligen kan jag börja ta ut dem även innan de är färdiga med allt, det är bara det att utbetalningen dröjer lite då, men det är då fan skitsamma. Jag orkar snart inte mer. Nästa fredag är det möte med försäkringskassan så att jag får nån koll på allt det här, sen ska jag räkna och kolla och förhoppningsvis anse mig ha råd med att ta ut föräldrapenningen från och med ganska snart.

Jag ringde barnmorskan också som tyckte att vi borde hålla lite koll på varför jag har så jäkla ont i magen nu, hon skulle prata med min läkare och tillsammans skulle de tydligen komma fram till nåt.

Pissdag ja, och jag som knappt tagit mig upp från sängen än. Här stannar jag nog resten av dagen.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.