Hugopassning.

Smurto-jag ställde klockan på fem i sju och hade inte en tanke på att jag inte ställt om den klockan. Jaja, jag fick mig en lugn start på morgonen iaf :) 

Idag ska jag få mig en sneakpeak på hur det skulle vara att skaffa barn tätt, vilket ju är planen ;) jag ska nämligen iväg och passa söta systersonen Hugo nu på förmiddagen. Vi får väl se hur det är att hänga med i hans tempo som höggravid...
19 dagar kvar idag. Igår började jag packa bb-väskan men vi har inte hälften hemma så det får jag väl ge mig ut och handla idag så har jag det bortgjort. Hälften av kläderna är i garderoben, den andra halvan levereras nog idag :) Tobbes mamma har tvättat upp två IKEA-påsar med barnkläder, och ändå saknar vi pyjamas... Vi har en enda och nånting säger mig att vi borde ha fler.
Och idag kommer även spjälsängen och skötbordet, så då känns det kanske roligare att fixa här hemma!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.