Svullna fötter.

Mina fötter har varit svullna sedan vecka 22, alltså sen i Juli nångång...det har gått upp och ner, betydligt bättre blev det när det började bli svalare ute men nu har det blivit så att vädret inte spelar någon roll. Jag har iofs varit på fötter hela dagen och i morse hade svullnaden inte gått ner sen igår så jag antar att det är en bidragande orsak till varför min högra fot nu håller på att sprängas.




I morgon är det jag som köper stödstrumpor, jag ska inte skjuta på det mer för det här är inte skönt.

3 kommentarer:

Systra sa...
4 oktober 2009 kl. 21:53

Men knasboll! Har du inte köpt sånna än??? Grymt skönt! Kolla på apoteket. Finns (fanns då) två sorter. Ta den tjockare den är bäst!

Isabelle sa...
4 oktober 2009 kl. 22:12

Hehe jomen jag har ett par sen tidigare men de var lite för stora. Och så är det så jävla varmt hela tiden så jag är oftast barfota, speciellt på jobbet... men jag får väl göra som jag gjorde i somras och sätta en fläkt på golvet som blåser på fötterna :P

Jag funderade faktiskt på de som är tjockare...gillar inte riktigt de i nylon, och de får jag egentligen inte använda på jobbet heller...de andra ser väl mer ut som bomullssockar?

jag igen sa...
5 oktober 2009 kl. 20:01

Jo man ser egentligen inte att det är stödstrumpor förrutom att de är långa.

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.