Tre veckor kvar.

Imorgon går vi in i vecka 38 och jag börjar känna mig lite stressad. Inte inför själva förlossningen, det är ingen oro...utan mer...VI HAR INTE FIXAT ETT PISS ÄN! För det har vi ju inte. Det är fortfarande saker kvar att fixa med flytten, vi har fortfarande inte städat ur lägenheten, har saker kvar i förrådet som ska hit och när vi väl har fått det hit har vi ingenstans att sätta allt och allt vi tagit hit står huller om buller och inget är fixat. Jag har ingen ork att ta tag i allt, jag har det svårt att gå, kan inte böja mig, har ingen ork och ont överallt, och nu börjar Tobbe känna sig sjuk, så får jag inte magsår efter det här så är jag nöjd.
Jag känner för att resa bort och inte komma hem förrän allt är fixat och klart...

Kanske är det bra att det är så mycket runtikring? Jag hinner inte oroa mig över förlossningen..å andra sidan blir det ju ingen direkt förberedelse då, men man får väl försöka se det positivt...tiden lär ju inte gå sakta iaf.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.