Första natten i huset.

Nu har vi flyttat över det mesta till huset...och när jag kom hit idag så hade Tobbe och hans pappa målat om hallen och det blev sååå fint! Men jag ska inte visa bilder förrän det är klart :)

Nu spelar Tobbe Guitar Hero, som han har längtat :P Han körde över det till huset för någon vecka sen oich har inte spelat sen dess, till min förtjusning ;) Men nu är det slut på all lugn och ro :P

Kira verkar gilla huset. Hon blir, och har alltid blivit, lite extra galen när hon kommer hit. Skuttar och busar och har sig och nu sover hon sötare än nånsin tror jag, ser riktigt mysig ut!

Det ska bli skönt när allt från lägenheten är hämtat och när den är urstädad och klar...känns jobbigt att ha två ställen att fixa, men men...

Nu tror jag att jag ska lura ner TObbe i sängen för att se lite serier tills jag somnar :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.