Vecka 35.

Skitungen väger nu ungefär 2,5 kilo och är 45cm lång. Det märks att det börjar bli trångt i magen för nu är det inte så mycket kickar, mest långa tryck med stjärten uppe på vänster sida av magen och med fötterna på höger sida. (Och lite småpill längst ner i magen :P)

Ikväll har jag fruktansvärd värk nere i magen, som mensvärk fast värre. Jag antar att det är för att det närmar sig (även om det är 6 veckor kvar...) det lär väl hända en del grejer där inne nu. Det har gjort ont mellan benen idag också, skarpare smärta än värk, vilket jag antar är att den sjunker ner?

Imorgon har vi 40 dagar kvar och jag börjar få lite panik...kan den inte stanna några månader till? Jag vill inte bli av med det här buffandet i magen ju! :( Fast om jag tänker på att jag kommer att börja må bättre, kunna gå normalt, få på mig skorna och få snusa på bäbisfötter så vill jag att den kommer ut NU! 40 dagar, 6 veckor, det är ganska snart det..men jag ska jobba i 4 veckor till och det känns som en otroligt lång tid. Allting har börjat gå i slowmotion, jag jobbar jättedåligt, det tar skitlång tid allting och chefen har nog inte riktigt hängt med i det för han har kommit flera gånger och kollat hur långt jag kommit med det jag nu håller på med.Och speciellt idag har det gått segt, jag glömde skenorna hemma så jag var tvungen att pausa och få igång höger hand ganska ofta. (Jag har böjat virka på filten och hinner virka ca 10 cm innan jag måste pausa och få igång handen, så ni kan ju tänka er hur ofta det blir när jag sysslar med sånt som behöver mer kraft)

Nu har jag tagit två panodil och hoppas på att det hjälper, annars får jag hoppas på att jag kan somna trots värken...nattinatt!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.