Nästan bra i händerna!

Nu efter att inte ha jobbat på en vecka så kan jag konstatera att det mest var jobbets förtjänst att jag haft ont i händer och fingrar. Nu gör det inte alls lika ont, det domnar inte lika mycket och jag har faktiskt fått tillbaka kraften i dem.
Idag tar vi tag i allting och jag försöker organisera lite i klädkammaren/förrådet här i huset, så att vi får in kartonger längst in. Kartonger som fortfarande är kvar i lägenheten så det är lite svårt. Men jag skulle tro att de kommer hit snart.


Var och hämtade älskade Kira igår och hennes husse sa igen att hon är nervös när hon varit hos mig. Här visar hon inte det minsta att hon skulle vara orolig eller nervös så jag fattar inte riktigt var problemet ligger. Antingen ligger hon och sover eller så springer hon omkring och är skitbusig. Det enda som kan vara ett problem här är att hon vill ut hela tiden, där springer hon lös ute själv och säger till när hon vill in men jag vill då verkligen inte släppa ut henne själv, här går hon ut när jag går ut eller så får vi väl ha henne bunden där ute, vilket inte känns helt ok heller, en hundgård hade varit perfekt. Så länge det funkar här så kör jag då på så här, jag ser inga som helst tecken på att det inte skulle funka så det får stå för hennes husse.

Nu ska jag kolla om försäkringskassan räknat ut min ersättning än, håll tummarna.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.